Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

rosesofia.dk ejes og drives af

Freely Happy Feelings Faces
CVR. nr. 26156483
Sveasvej 5A, 2., 1917 Frederiksberg C
e-mail: lovebalipura@gmail.com
Telefon: 20784190

Disse salgs- og leveringsbetingelse finder anvendelse på køb af varer på rosesofia.dk til levering til Danmark, Norge, Sverige og Finland samt Grønland og Færøerne.

Afgivelse af ordre
For at handle på rosesofia.dk skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af gyldigt betalingsmiddel, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.
Eventuelle ekstra betalinger for f.eks. fragt vil først blive udregnet, umiddelbart inden du er klart til at betale.

Afgivelse af ordre via vores hjemmeside, er ikke en juridisk bindende aftale. Freely Happy Feelings Faces har derfor mulighed for at annullere din ordre som følge af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt og lignende situationer.

Når du har afgivet en ordre via vores hjemmeside, vil vores system automatisk sende dig en e-mail, hvoraf det fremgår, hvilke varer du har bestilt. Der er alene tale om en elektronisk kvittering for modtagelse af din ordre.

Du skal være opmærksom på, at det automatiske svar (via e-mail) ikke er en juridisk bindende ordrebekræftelse, hvorved en aftale er indgået.
Aftalen er først bindende, når du har modtaget en ordrebekræftelse på de varer, som du har bestilt, jf. dog nedenfor om fortrydelsesret

Betaling
På rosesofia.dk kan der betales med Dankort, Visa, Visa electron, Mastercard, MasterCard Debit. og MobilePay. Freely Happy Feelings Faces’s Webshop tillægger ikke gebyr på betalingskort.

Levering
Vi tilbyder følgende leveringsformer:

Danmark
– DAO til Pakkeboks tæt på dig
Forventet leveringstid er 1-3 hverdage, men kan variere i spidsbelastningsperioder som fx efter Black Friday, jul og helligdage. Bestilte produkter sendes som udgangspunkt samlet – der efter leveres ikke.


Sverige, Finland, Færøerne, Island og Grønland

– Postnord
1-5 dage til din hjemmeadresse

Norge
TNT
1-5 dage til din hjemmeadresse
Freely Happy Feelings Faces’s Webshop bærer ansvaret for varerne, indtil du har modtaget dem.

Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesretten gælder kun for varer, hvor du ikke har brudt forseglingen efter levering. Udtrykket ”forsegling” omfatter også særlig emballage, som beskytter varen og tjener som sikkerhed for, at varen ikke har været åbnet.

I tilfælde af at du har åbnet varen, betragter vi den som brugt.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at skrive til lovebalipura@gmail.com eller ringe på 20784190. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Hvis 14-dages fristen falder på en helligdag eller i en weekend forlænges fristen til den følgende hverdag.

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Tilbagebetaling af købsbeløbet og returnering af varen

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Ved tilbagelevering af den købte vare i tilfælde af fortrydelse, skal du selv betale udgifterne hertil.

Vi refunderer din betaling senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelsen om din beslutning om at fortryde det købet. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi tilbageholder tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Freely Happy Feelings Faces
Sveasvej 5A, 2.
1917 Frederiksberg C

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder vores standardfortrydelsesformular.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret

Når du handler på rosesofia.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvis du reklamere inden for 6 måneder fra du købte varen, er det os, der skal bevise, at varen ikke allerede var fejlbehæftet ved afsendelsen, hvis du reklamerer efter 6 måneder fra du købte varen, er det dig der skal dokumentere, at manglen ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug.

Du kan selv vælge om du vil have ombyttet varen eller afslag i prisen, hvis en mangel konstateres. For at du kan ophæve handlen, dvs. få pengene tilbage, skal der være tale om en væsentlig mangel ved varen, du har købt.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere så hurtigt som muligt og indenfor 30 dage efter, at du har opdaget manglen ved varen. Medsend meget gerne fotos eller anden lignende dokumentation af manglen.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Freely Happy Feelings Faces
Sveasvej 5A, 2.
1917 Frederiksberg C

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i væsentlig samme stand, som den er modtaget og i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Forbehold og ansvarsfraskrivelse
Webshoppen på rosesofia.dk tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.

Klageadgang
Alle køb på denne hjemmeside er underlagt dansk ret.
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse på 20784190 eller på lovebalipura@gmail.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, mail: cfk@kfst.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse lovebalipura@gmail.com.

 Standardfortrydelsesformular
(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:
Freely Happy Feelings Faces
Sveasvej 5A, 2.
1917 Frederiksberg C
lovebalipura@gmail.com

Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)

Bestilt den (*)/modtaget den (*):

Forbrugerens navn (Forbrugernes navne):
Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse):
Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Dato:

(*) Det ikke relevante udstreges